جعبه ساز | www.boxmaker.ir
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
پاسخگویی صریح و شفاف به مسافران نوروزی در پایانه‌های مسافربری قزوین**
Normal 0 false false false EN-US ...

Normal
۰

false
false
false

EN-US
X-NONE
FA

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin-top:0in;
mso-para-margin-right:0in;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0in;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-language:FA;}

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین؛ محمدحسینی افزود: مسافران نوروزی در صورت مشاهده هرگونه مشکل و کمبودی، می‌توانند با مراجعه به مدیریت داخلی ترمینال شکایت خود را ارائه دهند و همچنین با شماره تلفن گویای  ۳۳۵۷۵۵۵۷ و شماره پیامک   ۳۰۰۰۶۰۴۴۵۵۱۲۲۵ با مسئولان پایانه‌ها مشکلات خود را در میان بگذارند.

وی بیان کرد: همه تلاش کسانی که در پایانه‌ها انجام وظیفه می‌کنند این است که شرایط مناسبی را برای شهروندان مسافر فراهم کنند تا هیچ نگرانی برای سفر نداشته باشند.

این مسوول گفت: این سازمان با در نظر گرفتن تدابیر لازم آماده پاسخگویی صریح و شفاف به مراجعان در راستای طرح استقبال از بهار ۹۷ است تا مسافران نوروزی با کمترین مشکل مواجه شوند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین تصریح کرد: هماهنگی و برنامهریزی‌های لازم در این سازمان به منظور ارتقای سطح اطلاعات و آموزش مسئولان  فروش بلیت و ارائه اطلاعات لازم و درست درباره چگونگی تهیه بلیت سفر شده است.

پایان پیام

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email
امکان درج نظر مسدود شده است. از صفحۀ تماس با ما استفاده نمایید.
پربازدیدترین ها
لمون پرس