جعبه ساز | www.boxmaker.ir
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۶
منطقه سه شهرداری قزوین به ۴۷۹ پیام مردمی در بهار ۹۶ پاسخ داد**
به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ کيومرث فدائي‌فر افزود: در اين مدت منطقه سه شهرداري قزوين در ناحيه مينودر به 142 پيام، در ناحيه مهديه به 167 پيام، ...

به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری قزوین؛ کیومرث فدائی‌فر افزود: در این مدت منطقه سه شهرداری قزوین در ناحیه مینودر به ۱۴۲ پیام، در ناحیه مهدیه به ۱۶۷ پیام، در ناحیه اندیشه به پنج پیام، در اجراییات منطقه ۳ به ۱۲۶ پیام و در عمرانی منطقه ۳ به ۳۹پیام   پاسخ داده است.

وی بیان کرد: همچنین در مدت زمان یاد شده از ۴۷۹ پیام مردمی ۸۳پیام تائید انجام کار شده و ۷۶پیام در دست اقدام است.

این مقام مسوول افزود: همچنین در مدت زمان یاد شده از ۴۷۹ پیام مردمی ۲۱۹پیام رضایت عملکرد و ۹۲ پیام اطلاع رسانی بوده است.

فدائی فر گفت: بیشترین تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ درباره سد معبر، روکش آسفالت، لکه‌گیری، ترمیم ترانشه، پیاده‌روسازی و تخلفات ساختمانی بوده است.

این مقام مسوول از شهروندان درخواست کرد تا در زمان تماس با سامانه ۱۳۷نسبت به اعلام آدرس دقیق، مشکلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و برای رفع آنها تعجیل نکنند تا شهرداری بتواند با پیمودن مراحل قانونی و تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز مشکلات و موراد درخواستی را بر طرف کند.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: تعداد زیادی از درخواست‌ها، مشکلات معابر و محلات می‌باشد که در قالب پروژه باید حل و فصل شود.

پایان پیام

  

امکان درج نظر مسدود شده است. از صفحۀ تماس با ما استفاده نمایید.
پربازدیدترین ها
اخبار شهرداریها
لمون پرس