جعبه ساز | www.boxmaker.ir
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
رضایت ۸۵ درصدی مسافران نوروزی از خدمات شهرداری اهواز
علیرضا عالی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: امسال یک نظرسنجی توسط اساتید جهاد دانشگاهی خوزستان و دانشگاه شهید چمران در رابطه با میزان رضایتمندی از ...

علیرضا عالی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: امسال یک نظرسنجی توسط اساتید جهاد دانشگاهی خوزستان و دانشگاه شهید چمران در رابطه با میزان رضایتمندی از عملکرد شهرداری اهواز در ایام نوروز انجام شد.

وی ادامه داد: این اقدام در ۱۴ آیتم به صورت سئوالات یکسانی در بین مسافران نوروزی توزیع شد که تا دیروز درحال بررسی بوده است، این نظرسنجی‌ها همکاران ما را در ارائه نقد منصفانه و راهکارهای مناسب در جهت بهتر شدن شرایط در مدیریت شهری کمک می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز دو شاخصه مهم مهمان نوازی مردم و رودخانه کارون را از عوامل موثر در جذب مهمانان معرفی کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح پیگیری و به دست آوردن شاخصه‌های مهم رشد و بقای شهر اهواز است که سه سال پیاپی این سئوالات از طریق کیوسک‌های از من بپرس در حال توزیع است.

وی افزود: براساس این نظرسنجی میزان رضایت مردم ۶٫ ۸۲ اعلام شده است که نسبت به سال گذشته که ۸۰ درصد بوده، رشد ۶٫ ۲ درصدی داشته است.

عالی‌پور با بیان اینکه امسال چهار هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند عنوان کرد: میزان رضایتمندی مسافران نوروزی در اهواز از نظافت و پاکیزگی ۸۷ درصد بوده که این میزان رضایتمندی در مقایسه با سال گذشته ۸٫ ۲ درصد افزایش یافت.

وی خاطر نشان کرد: وضعیت پارک‌ها و فضای سبز ۷۸ درصد رضایتمندی مسافران نوروزی، اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی و کیوسک‌های از من بپرس نیز ۴٫ ۹۱ درصد رضایتمندی مسافران، گویایی نقشه‌ها و بسته‌های فرهنگی نیز ۸۶ درصد رضایتمندی مسافران و رضایتمندی از وضعیت ترافیک و عبور و مرور در اهواز نیز ۳٫ ۷۸ درصد اعلام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز به کاهش یک درصدی رضایتمندی از تاکسیرانی اشاره کرد و ادامه داد: علت کاهش میزان رضایتمندی از سازمان تاکسیرانی افزایش ناگهانی نرخ کرایه تاکسی‌ها بوده است.

وی اظهار کرد: شهرداری اهواز سه سال است که روی نوار برنامه‌ریزی محوری حرکت می‌کند که در این زمینه از بقیه شهر‌ها عقب‌تر است و قصد دارد که با ادامه این برنامه‌ریزی محوری نقاط ضعف و قوت را شناسایی و فرصتی برای ارتقا خدمات کسب کند.

عالی‌پور در ادامه با معرفی کمیته‌های ستاد نوروزی اضافه کرد: ستاد نوروزی در قالب هشت کمیته با عناوین خدمات شهری، فرهنگی، روابط عمومی، ترافیک، عمرانی، اسکان مهمانان نوروزی، زیباسازی و کمیته پشتیبانی بیش از دو ماه قبل از شروع سال فعالیت خود را در زمینه‌های مختلف آغاز کرد که نتیجه آن رشد ۶٫ ۲ درصدی میزان رضایتمندی مردم از عملکرد شهرداری در سال ۹۳ بوده است.

وی تصریح کرد: بالغ بر ۵۲ هزار نفر در سایت‌های اختصاصی اهواز بازدید داشتیم که این افراد به نوعی میزان رضایت خود را اعلام کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز بیان کرد: کل اعتباری که شهرداری اهواز برای اسکان مهمانان نوروزی از درآمدهای شهرداری هزینه کرده است حدود ۵۰۰ میلیون تومان بوده است که البته این هزینه در مقایسه با هزینه‌های میلیاردی شهرهای برخی استان‌ها همانند مشهد قابل مقایسه نیست و انتظار می‌رود که با ادامه این برنامه‌ریزی محوری بتوانیم در سال‌های آینده نقش خود را بهتر ایفا کنیم.

عالی‌پور با تاکید بر عملکرد مسئولین در ارائه خدمات به مهمانان نوروزی و مردم خود استان گفت: از مهم‌ترین شاخصه‌های جذب مهمان به داخل استان می‌توان به رودخانه کارون که پرآب‌ترین رودخانه کشور است و همچنین به مهمان نوازی و خونگرمی مردم اشاره کرد./فارس

Print Friendly, PDF & Email
امکان درج نظر مسدود شده است. از صفحۀ تماس با ما استفاده نمایید.
پربازدیدترین ها
اخبار شهرداریها
لمون پرس