جعبه ساز | www.boxmaker.ir
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۳
تولیدات روابط عمومی شهرداری قم باید به خانه‌های مردم ورود پیدا کند
اولین جلسه شورای روابط عمومی ‌های شهرداری قم در سال 93 با حضور مدیرکل روابط عمومی و بین الملل، مشاورین اجرایی و رسانه شهردار، روسای ادارات زیرمجموعه اداره کل روابط ...

اولین جلسه شورای روابط عمومی ‌های شهرداری قم در سال ۹۳ با حضور مدیرکل روابط عمومی و بین الملل، مشاورین اجرایی و رسانه شهردار، روسای ادارات زیرمجموعه اداره کل روابط عمومی و بین الملل، مدیران و کار‌شناسان روابط عمومی مناطق، سازمانهای تابعه در سالن همایش‌های شهرداری مرکز برگزار شد.

در ابتدای جلسه مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم ضمن خیر مقدم به مدعوین جلسه و تبریک سال نو وعرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) از تلاش بی‌وقفه‌ مدیران و کار‌شناسان روابط عمومی‌های شهرداری قم در تکریم و گرامیداشت بهار فاطمی تقدیر و قدردانی کرد.

علی حاجی رضا در ادامه با بیان اینکه این جلسه برای ابلاغ و بررسی سیاست‌های کلی روابط عمومی‌ شهرداری قم برگزار شده و هر ماه بطور مستمر ادامه خواهد یافت، گفت: یکی از وظایف اصلی روابط عمومی شهرداری، بهره گیری از ظرفیت‌ها به منظور گسترش فرهنگ شهروندی و استفاده از خرد جمعی در مدیریت شهری و همچنین انعکاس مطلوب وصحیح خدمات شهروندی به مردم است.

وی با بیان اینکه در دوره جدید مدیریت شهری رویکرد به روابط عمومی تغییر کرد و با تحول نگاه به این عرصه مواجه بوده‌ایم، افزود: شیوه‌های نادرستی در ساختار روابط عمومی در گذشته در شهرداری وجود داشت که با توجه به چارت جدید سعی در آسیب‌شناسی و اصلاح آن را داشته‌ایم و این تغییر رویکرد به این موضوع را می‌توان به طور ملموس دید.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم در ادامه با تاکید بر رویکرد تعاملی روابط عمومی‌های مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری با مردم اظهار کرد: محصولات تولیدی روابط عمومی شهرداری باید به داخل خانه‌های مردم ورود پیدا کند و نیرو‌های روابط عمومی شهرداری همواره در تعامل با مجامع عمومی مانند مساجد، هیئات مذهبی و دیگر نهاد‌های عمومی باشد.

انعکاس ۱۴ هزار و ۵۰۰ خبر از شهرداری قم

در ادامه جلسه ابوالفضل سبزعلیان قائم مقام مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم با ارائه کارنامه روابط عمومی در سال گذشته گفت: در اواخر سال۹۱ با تاکیدات شهردار مبنی بر انعکاس اخبار و فعالیت‌های مرتبط در حوزه مدیریت شهری، به راه اندازی پایگاه خبری شهر نیوز اقدام کردیم که در حوزه خبر و اطلاع رسانی دستاورد مهمی برای شهرداری قم محسوب می‌شود.

وی در ادامه با توجه سیاست گذاری روابط عمومی، هدف از راه اندازی پایگاه خبری شهرنیوز را آموزش نیروهای روابط عمومی اعم از مدیران و کار‌شناسان، پوشش خبری فعالیت‌ها و اقدامات مدیریت شهری شهرداری ذکر کرد وافزود: در سال گذشته بیش از دو هزار مورد تولید خبر و حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ مورد انعکاس خبر در رسانه‌های دیداری و شنیداری، مکتوب و فضای مجازی داشته‌ایم.

در ادامه سعید رمضانی مشاور هنری و ارتباطات شهردار قم با توضیحاتی در مورد پیشینه روابط عمومی در ایران و جهان ضمن انتقاد از نگاه تقلیل گرایانه نسبت به روابط عمومی در ایران به چیستی روابط عمومی و جایگاه آن پرداخت وگفت: روابط عمومی بخشی از مدیریت سازمان است که هماهنگ کننده امور داخلی و ارتباط سازمان با خارج است.

در ادامه مسئولان روابط عمومی بخش‌های مختلف شهرداری به شرح عملکرد خود و نگاه و برخورد مدیران خود به جایگاه روابط عمومی در سازمان خود پرداختند./مهر

Print Friendly, PDF & Email
امکان درج نظر مسدود شده است. از صفحۀ تماس با ما استفاده نمایید.
پربازدیدترین ها
اخبار شهرداریها
لمون پرس