جعبه ساز | www.boxmaker.ir
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
تخصص، بومی بودن و تجربه شاخصه های انتصابات شهرداری مشهد است

رییس حوزه شهردار مشهد گفت: انتصابات با معدل ‌گیری از چند شاخصه مهم بومی بودن، از بدنه و ساختار شهرداری بودن، تخصص و جوان بودن انجام می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش  سایت خبری شهرداریها به نقل از صبح توس، مجید پیراسته، رییس حوزه شهردار مشهد در جلسه تودیع و معارفه سه تن از مدیران حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: یکی از آسیب‌هایی که در شهرداری مشهد مشهود است، عدم پاسخگویی مناسب و به موقع به ارباب رجوع می‌باشد که با وجود سیستم‌های الکترونیکی باید این روند اصلاح شود.

وی افزود: مشهد نیازمند یک همت متعالی است و برای اینکه بتوانیم وظایفمان را در قبال مردم به درستی انجام دهیم باید با یک حرکت انقلابی این جهاد را محقق کنیم.

پیراسته با تاکید بر اینکه بدون خلوص در کار به نقطه متعالی نمی‌رسیم، ادامه داد: چون شهرداران مناطق در نقطه اول ارتباط با مردم قرار دارند و انتظار ما از آنها زیاد است، لذا از همه مدیران تقاضا دارم تا همکاری‌های لازم را در این مورد با شهرداران مناطق مبذول نمایند.

وی در مورد معیارهای انتصابات شهرداری در دوره جدید گفت: انتصابات با معدل ‌گیری از چند شاخصه مهم بومی بودن، از بدنه و ساختار شهرداری بودن، تجربه کافی داشتن، تخصص و جوان بودن انجام می‌شود.

در ۴ ماه گذشته در میان انبوه درگیری ها قرار داشتم

مهدی امامی میبدی، سرپرست سابق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز در این جلسه گفت: مدیریت شش ماهه بر معاونت حمل و نقل و ترافیک تجربیات خوبی را برایم به همراه داشت که از همه همکارانم در این راه تشکر می‌کنم.

وی افزود: در این مدت در میان انبوه درگیری‌ها و چالش‌ها قرار داشتم و ۳ ماه قبل درخواست کردم که این فشارها از روی من برداشته شود.

امامی میبدی خاطرنشان کرد: تجربیات موجود را به مدیریت جدید منتقل می‌کنم و با همه مدیران حوزه حمل و نقل آماده همکاری به معاون جدید حمل و نقل و ترافیک هستیم.

با تدبیر، حمل و نقل ایمن در شهر ایجاد می‌کنیم

هوشنگ غلام‌زاده، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز گفت: خدا را شاکرم که توفیق خدمت‌گذاری در حریم مقدس رضوی را نصیبم کرد تا سهمی در ارائه خدمات به زائران و مجاوران این امام همام داشته باشم.

هوشنگ غلام‌زاده عنوان کرد: انتقاد‌پذیری یکی از خصوصیات بنده است و توقع دارم نیروی مجموعه حمل و نقل انتقادات سازنده‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد: از امروز یک کار جدید در حوزه حمل و نقل در مشهد آغاز می‌شود که امیدواریم با همت همه همکارانمان بتوانیم در بحث ارتقاء حمل و نقل و ایجاد حمل و نقل ایمن گام برداریم.

۱۶۰۰میلیارد تومان تزریق مالی در ۳ سال

بیژنی، مدیرعامل سابق شرکت قطار شهری مشهد نیز گفت: در دوره سه ساله مدیریت بنده، ۱۶۰۰ میلیارد تومان تزریق مالی به خطوط قطارشهری صورت گرفت و تعداد قطارهای خط یک از ۹ واگن به ۶۰ قطار افزایش یافت.

ادامه دادن راه گذشته با رفع اشکالات

ابوالفضل میرزایی فیض‌آبادی، مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد نیز گفت: از مدیران سابق قطار شهری مشهد تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم با رفع اشکالات موجود، ادامه دهنده راه گذشته باشم.

ابوالفضل میرزایی فیض‌آبادی تصریح کرد: حمل و نقل ریلی به اولویت اول مدیریت شهری مشهد تبدیل شده است که برای پیشبرد آن باید با تمام توان تلاش کنیم تا به سهم ۲۵ درصدی از حمل و نقل عمومی دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت قطار شهری به معاونت فنی و عمران پیوسته است، ادامه داد: هر کدام از معاونت‌ها برای ساخت قطار شهری مشهد مسوولیتی بر عهده دارند و امیدواریم بعد از این بیشتر عمل کرده و کمتر حرف بزنیم.

ورود به چهارمین سال فعالیت شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد نیز اظهارکرد: قطارشهری مشهد امسال وارد چهارمین سال فعالیت خود شده است که در این مدت توانسته است حجم روزانه جابجایی مسافر خود را به بیش از ۱۰۰هزار نفر برساند.

قاسم طاهری یادآور شد: از اینکه در قالب این مسئولیت، در جابجایی مسافران علی‌الخصوص جابجایی روزانه ۱۰ هزار نفر برای زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) نقش دارم احساس رضایت و اطمینان خاطر می‌کنم.

Print Friendly, PDF & Email
امکان درج نظر مسدود شده است. از صفحۀ تماس با ما استفاده نمایید.
پربازدیدترین ها
اخبار شهرداریها
لمون پرس