جعبه ساز | www.boxmaker.ir
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
منطقه سه شهرداری قزوین به هزار و ۱۷۶ پیام مردمی پاسخ داد
مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: سامانه 137 این منطقه در 10ماه اول سال جاری به هزار و 176 پیام مردمی پاسخ داده است. ...

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: سامانه ۱۳۷ این منطقه در ۱۰ماه اول سال جاری به هزار و ۱۷۶ پیام مردمی پاسخ داده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری قزوین؛ عبدالعلی دربندی‌زاده افزود: بیشترین تماس مردمی با این سامانه از ناحیه مهدیه با ۷۰۷ تماس بوده است.

وی بیان کرد: در مدت زمان یاد شده از ناحیه مینودر ۴۶۹ تماس تلفنی با این سامانه گرفته شده است.

دربندی‌زاده گفت: بیشترین تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ در خصوص روکش آسفالت، لکه‌گیری، ترمیم ترانشه، پیاده‌روسازی، سد معبر و تخلفت ساختمانی بوده است.

این مقام مسوول از شهروندان درخواست کرد تا در زمان تماس با سامانه ۱۳۷نسبت به اعلام آدرس دقیق، مشکلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و برای رفع آنها تعجیل نکنند تا شهرداری بتواند با طی مراحل قانونی و تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز مشکلات و موراد درخواستی را بر طرف کند.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: تعداد زیادی از درخواست‌ها، مشکلات معابر و محلات می‌باشد که در قالب پروژه باید حل و فصل شود.

پایان پیام

Normal
۰

false
false
false

EN-US
X-NONE
AR-SA

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin-top:0in;
mso-para-margin-right:0in;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0in;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

 

Print Friendly, PDF & Email
امکان درج نظر مسدود شده است. از صفحۀ تماس با ما استفاده نمایید.
پربازدیدترین ها
اخبار شهرداریها
لمون پرس