مسئول روابط عمومی شهرداری یاسوج گفت: زحمات پرسنل خدوم شهرداری در چند روز اخیر از سوی برخی رسانه ها و شهروندان دیده نشده است.
به گزارش سایت خبری شهرداریها مسعود نیک پی در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس در یاسوج اظهار داشت: پرسنل شهرداری یاسوج درمورد خدمت رسانی به شهروندان و ساماندهی معابر در بارش برف اخیر با آن چه در توان داشت کار کرده و کم کاری ای در این زمینه صورت نگرفته است.
وی خاطر نشان کرد:پرسنل این نهاد از ساعات اولیه بارش برف اخیر با سه اکیپ پنجاه نفره از اواسط اولین شب بارش تا اوایل صبح مشغول بازگشایی مسیرهای اصلی شهر بودند.
مسئول روابط عمومی شهرداری یاسوج در مورد نقد رسانه و شهروندان از عمکلرد ضعیف شهرداری در برقراری ارتباط در سطح شهریاسوج، تصریح کرد: شهرداری یاسوج آنچه در توان خود داشته برای برقراری ارتباط در سطح شهر و آسایش شهروندان انجام داده وی متأسفانه با وسایل کم موجود و نبودامکانات اساسی نمی توان جوابگوی بیشتر این امورات بود.
وی با بیان این که شهر گسترش یافته یاسوج نسبت به سال های گذشته تفاوت بسیاری دارد گفت: سایت ها و رسانه های استان باید دوسویه به این ماجرا بنگرند و به جای قضاوت یکطرفه، به شهرداری و نهادهای مربوطه کمک کنند.
مسئول روابط عمومی شهرداری یاسوج افزود: نقد باید منصفانه باشد و اگر غیر از این باشد بی انصافی و توهین کردن به پرسنلی است که شبانه روز برای برقراری امور شهروندان از هیچ گونه فعالیتی دریغ نمی کنند.
وی بیان داشت: شهرداری یاسوج هیچ ادعایی مبنی بر این که به تنهایی می تواند مشکلات شهر را برطرف کند ندارد و این که در خدمت رسانی اخیر پس از بارش برف، مشکلاتی وجود داشته شکی نیست اما رفع مشکلات و تجهیز امکانات با همکاری و همت مسئولان استان، مردم و رسانه ها حاصل می شود و شهرداری با امکانات و نیروی محدود قادر به انجام این مهم نیست.
نیک پی افزود:محدودیت دستگاه های پاکسازی و نبود امکانات مناسب یکی از مهمترین مشکلات شهرداری است که نبود منابع مالی، بدهکاریهای زیاد این نهاد به پرسنل و کمک نکردن دستگاه های مربوط در سطح استان ازاصلی ترین این مشکلات است.
مسئول روابط عمومی شهرداری یاسوج ادامه داد:دستگاههای ذیربط باید در موارد حساس و بحرانی به کمک این نهاد بیایند و نباید در این مواقع دست شهرداری را خالی بگذارند.
وی ابراز داشت: با سه دستگاه گریدر ،یک نمک پاش و ۸دستگاه لودر نمی توان جوابگوی شهر گسترش یافته یاسوج نسبت به سالهای قبل بود.
نیک پی افزود: از ابتدای بارش برف تاکنون بیش از چهار هزارمترمربع ازخیابانهای سطح شهر برف روبی وبیش از چهارصد تن نمک توسط یک دستگاه نمک پاش درسطح خیابان ها ومعابر شهر پخش شده است.
مسئول روابط عمومی شهرداری یاسوج در مورد خبری به با عنوان “خواب زمستانی شهرداری” یاسوج، گفت: شهرداری یاسوج نه تنها خواب نیست بلکه زمانی که همه شهروندان در خواب هستند و به استراحت می پردازند، کارکنان و نیروهای زحمت کش این مجموعه بدون هیچ گونه منتّ گذاری، سخت ترین وطاقت فرساترین خدمات را به همشهریان عزیز ارائه می دهند.
وی با اشاره به کمبود امکانات در شهرداری یاسوج برای روزهای سخت گفت: ما در حوزه ماشین آلات برف روب و دیگر دستگاه ها واقعاً با کمبود مواجه هستیم، به طور مثال برای یک شهر با جمعیت دویست هزار نفر، یک دستگاه نمک پاش جوابگو نخواهد بود.
نیک پی بیان داشت: برای شهری مثل یاسوج که مهاجرت پذیر و رشد جمعیت قابل توجهی دارد افزایش آموزش های در حوزه شهروندی بسیار حایز اهمیت است.
وی ابراز داشت: لازم است آموزش های مود نیاز به شهروندان داده شود. باید فرهنگ شهروندی را آموزش دهیم نه فرهنگ شهرنشینی.
مسئول روابط عمومی شهرداری در مورد ترافیک چند روز اخیر در سطح شهر یاسوج گفت: اینگونه ترافیک ها یک امر طبیعی است ولی برطرف کردن این نقاط کور و پر ترافیک نیازمند یک کمک همه جانبه از سوی مسئولان را دارد.
نیک پی افزود: شهر یاسوج دارای یک شورای ترافیک با مدیریت معاون عمرانی استانداری است و شهرداری یاسوج یک عضو از این شورای ترافیک است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: شهر یاسوج به دلیل گسترش روز افزون خود در چند ساله اخیر، نیازمند چند زیر گذر ، روگذر و پارکینیک های تخصصی است که با احداث آنها می توان این شهر را از گره ترافیکی موجود نجات داد.
Related Posts
- آمادگی سازمان باغستانهای سنتی شهرداری قزوین به منظور انجام آبیاری مکمل برای باغ های کم آب
- در سالی که گذشت بیش از ۴۴ هزار شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین تماس گرفتند
- جانمایی سطل های زباله جدید
- جانمایی سطل های زباله جدید
- بازدید نمایندگان سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان
- تجهیز تعدادی از اتوبوس های ناوگان سازمان اتوبوسرانی قزوین به سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن
- بازسازی ۱۷۷ دستگاه اتوبوس از سراسر کشور در مرکز بازسازی امام علی (علیه السلام) سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین
- بازدید مسئولین سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرستان دُرود از سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین
- بازدید مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان از سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین
- خدمت رسانی اتوبوسرانی در سالروز حماسه ملّی ۹ دی
- خدمت رسانی اتوبوسرانی در سالروز حماسه ملّی ۹ دی
- خدمت رسانی اتوبوسرانی در سالروز حماسه ملّی ۹ دی
- قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خبر داد؛
- مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خبر داد؛
- نور آرایی های سطح شهر به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) به مدت یک شب خاموش شد
- زباله های عفونی بیمارستان ها بدون بی خطرسازی به زباله دان اهواز می رود
- بیش از ۷۵ درصد از زباله های سطح شهر را مواد آلی و پسماندهای غذایی تشکیل می دهد
- ۷۰ میلیارد ریال برنامه مدیریت پسماند برای شهرداری اردبیل تعریف شد
- دبیر: نیمی از هزینه پسماند را باید شهرداری تهران پرداخت کند
- حجم بازیافت پسماند طی پنج سال از ۲۰به ۶۰ درصد افزایش می یابد
- وزیر بهداشت: گمان میکنم جمع آوری زبالههای بیمارستانی وظیفه شهرداری است
- جریمهی سنگین تخلیهکنندگان غیرمجاز خاک و نخاله در کرمان
- مسوولیت نابودی زبالههای ۱۰۰۰ مرکز درمانی تهران با شهرداری تهران نیست
- اتصال ریلی ۷ شهر با بهرهبرداری از قطار حومهای نجفآباد-اصفهان
- انجام اصلاحات خطوط با هدف حذف خطوط موازی اتوبوسرانی شهرداری مشهد
- توسعه سیستمهای هوشمند مدیریت ترافیک در پایتخت
- شهرداری نقشی در کمک به خرید تاکسی هیبریدی و موتور برقی ندارد
- خروج ۲۰۰۰ اتوبوس فرسوده از ناوگان حمل و نقل تهران
- تعیین میزان اعتبار کارت بلیتهای یکساله متناسب با مصرف شهروندان
- شهرداری تهران به تعهدات خود در خصوص مترو عمل کند
- شهرداری تهران خرید واگن های مترو از چین را تکذیب کرد
- Loon Copter پهپاد شگفت انگیز با قابلیت شنا در سطح و زیر آب
- آخرین فهرست از پرشتابترین سوپراسپرتهای دنیا+تصاویر
- آیا آیفون ۷ واقعی این شکلی است؟+تصاویر
- تصاویر/ کولاک شرق امریکا را فلج کرد
- مایکروسافت مدلهای جدید سرفیس بوک، سرفیس پرو ۴ و سرفیس پن را معرفی کرد
- بهترین فیلمهای سال ۲۰۱۵ از نگاه منتقدان
- پرواز از نیویورک به دبی، تنها در ۲۲ دقیقه
- کدام تکنولوژی صفحه نمایش برای تلویزیونها بهتر است؛ LCD یا OLED؟