جعبه ساز | www.boxmaker.ir
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۲
سامانه ۱۳۷ شهرداری خرم آباد راه اندازی شد

به منظور برقراری ارتباط موثر میان شهرداری و مردم، سامانه اینترنتی ۱۳۷ شهرداری خرم آباد با حضور جمعی از مسئولین افتتاح شد.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش سایت خبری شهرداریها و به نقل از سفیرافلاک،  یحیی عیدی بیرانوند سرپرست شهرداری خرم آباد در آیین افتتاحیه این سامانه در جمع شهرداران و برخی از مسئولان استان گفت: افتتاح سامانه ۱۳۷ یک گام رو به جلو در دولت آی تی است.

وی گفت: با افتتاح این سامانه مشارکت مردم در تصمیم گیری های شهرداری بیشتر خواهد شد که این باعث افزایش کیفیت خدمات شهری می شود.

سرپرست شهرداری خرم آباد شهروند محوری را یکی از اولویت های اساسی مدیریت شهری دانست و افزود: در حال حاضر  شهروند محوری یکی از اولویت های اساسی و مهم مدیریت شهری و استان است و از طرفی تشویق و ترقیب شهروندان به پیگیری مطالبات خود باعث می شود شهرداری در خصوص اقداماتی که در سطح شهر انجام می دهد پاسخگو باشد.

عیدی بیرانوند در خصوص مزیت های  این سامانه گفت: این سامانه پل ارتباطی میان شهروندان و شهرداری است که باعث ارتقا بهره وری شهرداری می شود.

وی افزود: افزایش کارایی کارکنان، شناسایی نقاط ضعف در سطح شهر، مشارکت مردم در تصمیم گیری های شهرداری، افزایش اثر بخشی، ارتقا علمی و توانمندی منابع انسانی، میزان رضایتمندی مردم از عملکرد شهرداری، کاهش مراجعات حضوری مردم به شهرداری و افزایش کیفیت خدمات شهری  از جمله مزایای این سامانه به شمار می رود.

سرپرست شهرداری خرم آباد وجود این سامانه را گامی موثر در جهت توسعه عمران شهری دانست و اظهار کرد: با وجود این سامانه می توان بسیاری از اقدامات را اولویت بندی و متناسب با نیاز شهر و شهروندان انجام داد.

وی در پایان گفت: امید است این سامانه در کلیه شهرداری های استان به کار گرفته شود تا بتوان شهری متناسب با رضایتمندی مردم تحویل دهیم.

شهروندان می توانند با مراجعه به  مرکز سامانه مدیریت شهری در خواست خود را به شهرداری ارسال نماید و با دریافت کد رهگیری، مورد خود را پیگیری کند.

Print Friendly, PDF & Email
امکان درج نظر مسدود شده است. از صفحۀ تماس با ما استفاده نمایید.
پربازدیدترین ها
اخبار شهرداریها
لمون پرس