جعبه ساز | www.boxmaker.ir
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۲
مردم‌مداری محوریت فعالیت مدیران نواحی ۱۲گانه شهرداری همدان باشد

رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان از آغاز فعالیت مدیران نواحی ۱۲گانه شهرداری همدان در نقاط مختلف شهر خبر داد.

Print Friendly, PDF & Email

کامران گردان ظهر سه شنبه در جلسه کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان که پیرامون هماهنگی با مدیران نواحی شهرداری همدان تشکیل شد با بیان این مطلب، افزود: مدیران نواحی ۱۲گانه شهرداری از افراد متخصص، کارشناس و آشنا با مسائل شهری انتخاب شده‌اند. 

گردان با بیان اینکه مدیران نواحی باید مردم‌مداری را در محوریت فعالیتهای خود قرار دهند، اظهار داشت: موفقیت در کارها در گرو جلب رضایت شهروندان و ارائه خدمات مطلوب و بهتر به آنها است.

وی مدیریت نواحی را فرصتی مناسب برای تربیت شهرداران آینده دانست و اضافه کرد: مدیران نواحی چنانچه عملکرد مثبت و مثمرثمری را داشته باشند می‌توانند به عنوان مدیران منطقه و سپس تبه شهردار ارتقاء یابند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان یادآور شد: شناخت کامل از ناحیه، داشتن ایده‌های نوین در بحث شهری، علاقمندی برای ارتقا و پیشرفت و آینده‌نگری و تفکر برای اجرای برنامه‌های بلندمدت، داشتن ریسک‌پذیری و جسارت در اجرای طرح‌ها، توجه به طرح‌های بالادستی و مبلمان شهری از جمله موارد مهم در فعالیت مدیران نواحی شهرداری است.

مدیران نواحی شهری باید برنامه شاخص و الگوی مناسبی را برای اجرا داشته باشند

وی نیز با بیان اینکه مدیران نواحی شهری باید برنامه شاخص و الگوی مناسبی را برای اجرا داشته باشند، اظهار داشت: نظرات کارشناسانه مدیران نواحی در امر مدیریت شهری بسیار تأثیرگذار است، چرا که نظرات آنها از فعالیت شهردار و مدیر منطقه حساس‌تر است.

محمد تبریزی با اشاره به نبود تدریس و رشته تحصیلی مدون برای تربیت شهردار گفت: شهرداری همدان در حال حاضر با کمبود نیروی متخصص در رشته خود مواجه است بر این اساس حضور مدیران نواحی در کمک به شهرداری و ارائه نظرات و فعالیت‌های کارشناسانه بسیار حائز اهمیت و با ارزش است.

تبریزی اضافه کرد: توجه به نیازهای ناحیه و مطالبات شهروندان مهمترین مقوله‌ای است که مدیران نواحی باید به آن توجه داشته و علاوه بر نقش مدیریتی خود مشکلات و نیازها را به شورا و شهرداری انتقال دهند.

وی ضمن تأکید بر رعایت اصول اداری و تکریم ارباب رجوع توسط مدیران نواحی شهرداری یادآور شد: پرونده‌های نوسازی و ممیزی نقش جعبه سیاه را در شهرداری دارد لذا باید مورد توجه مدیران نواحی قرار گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان در امر ساماندهی محلات، توجه مدیران نواحی به مسائل عمرانی و فرهنگی را بسیار اساسی و مهم دانست و گفت: همچنین این مدیران باید نظارت بر فعالیت پیمانکار خدمات شهری و عمرانی ، تعامل و تبادل نظر با مدیران همکار در برنامه‌های خود را داشته باشند./مهر

Print Friendly, PDF & Email
امکان درج نظر مسدود شده است. از صفحۀ تماس با ما استفاده نمایید.
پربازدیدترین ها
اخبار شهرداریها
لمون پرس