جعبه ساز | www.boxmaker.ir
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲
سازمان زیبا سازی با برنامه ریزی به فکر نماد هویتی شهر کرج باشد
مهمترین هدف سازمان زیبا سازی، حفظ و ارتقای هویت بصری شهر است مدیرعامل سازمان زیباسازی در این نشست از مهمترین اهداف مدیریت بصری شهر را حفظ و ارتقای هویت بصری شهر ...
مهمترین هدف سازمان زیبا سازی، حفظ و ارتقای هویت بصری شهر است


مدیرعامل سازمان زیباسازی در این نشست از مهمترین اهداف مدیریت بصری شهر را حفظ و ارتقای هویت بصری شهر ذکر و عنوان کرد: تحقق این مهم منجر به برقراری ارتباط بین نماد و جاذبه های بصری با عرصه های عمومی می شود.


رضا فیض در ادامه دستیابی به معیارهای مناسب برای خلق فضاهای واحد و کیفیت های مطلوب بصری را از مهمترین موضوعات و سرفصل های طراحی شهری دانست.


فیض خاطر نشان کرد: از جمله روش های دستیابی به معیارهای مطلوب و کیفی زیباسازی، کنکاش و ارزیابی فضاهای شهری است.


وی، توجه به منظره گسترده ورودی شهر را مهم ارزیابی کرد و افزود: چشم اندازهای ورودی، اولین و مهمترین تصویری است، که در بدو ورود در ذهن بیننده نقش می بندد، بر این اساس آنچه مد نظر مسئولان زیباسازی است، طراحی نمادهایی از مشاهیر برای نصب در سطح منطقه بویژه مبادی ورودی است.


فیض در پایان از تلاشهای مدیر و پرسنل منطقه ۵ در راستای همکاری با این سازمان تقدیر و تشکر کرد.

Print Friendly, PDF & Email
امکان درج نظر مسدود شده است. از صفحۀ تماس با ما استفاده نمایید.
پربازدیدترین ها
اخبار شهرداریها
لمون پرس