جعبه ساز | www.boxmaker.ir
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲
فرهنگ تماس با واحدهای امدادی تقویت شود/ مزاحمان تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند
سهراب شهبانی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، با بیان اینکه باید در این زمینه فرهنگ ‌سازی بسیار قوی و مستمری انجام شود، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی ...
سهراب شهبانی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، با بیان اینکه باید در این زمینه فرهنگ ‌سازی بسیار قوی و مستمری انجام شود، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف آموزش فرهنگ شهرنشینی و شهروندی از جمله اقداماتی است که می تواند سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج را از این معضل رهایی بخشد.


سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از شیوه‌های شناخت مزاحمت‌های تلفنی را به کارگیری تدابیر کارشناسی عنوان کرد و از شهروندان خواست با توجه به رسالت سازمان در حوزه امدادرسانی، مانع خدمات دهی به موقع به شهروندانی  که در معرض آسیب و خطر قرار می گیرند، نشوند.


مزاحمان تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند


این مسئول تاکید کرد: تمامی شماره‌های تماس‌گیرندگان در سیستم‌های ستاد فرماندهی ثبت می‌شود و مزاحمان تلفنی با هماهنگی مراجع ذیصلاح تحت پیگیرد قانونی قرار می گیرند.


شهبانی شیوه کشف و بررسی تماس های واقعی شهروندان از میان مزاحمت ها را توضیح و ادامه داد: از تماس گیرندگان توسط کارشناسان ما، شماره های ثابت درخواست شده و پس از ثبت اطلاعات مختلف، داده ها برای تشخیص صحت گزارش تطبیق داده می شوند.


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اضافه کرد: متاسفانه در مواقعی نیز ماموران به محل گزارش شده اعزام می شوند که نتیجه مطلوبی به همراه ندارد.


وی اظهار داشت: تماس‌های مکرر برخی شهروندان با این سامانه در مواردی امکان امدادرسانی به موقع و حضور فوری ماموران عملیاتی به حوادث را مختل خواهد کرد.

Print Friendly, PDF & Email
امکان درج نظر مسدود شده است. از صفحۀ تماس با ما استفاده نمایید.
پربازدیدترین ها
اخبار شهرداریها
لمون پرس