جعبه ساز | www.boxmaker.ir
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۲
برترین و ضعیف ترین مناطق و سازمان های شهرداری کرج در گزارشات سامانه ۱۳۷
مسعود نجفی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج به بیان مشروح عملکرد مناطق و سازمان ها طی دو ماه اخیر پرداخت و گفت: طی بازه زمانی مذکور تعداد ...
مسعود نجفی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج به بیان مشروح عملکرد مناطق و سازمان ها طی دو ماه اخیر پرداخت و گفت: طی بازه زمانی مذکور تعداد کل تماس های دریافتی برابر با ۱۷ هزار و ۴۳۹ تماس بود که از این تعداد هفت هزار و ۹۴۷ درخواسـت در مرکز سامانه ۱۳۷ ثبت شده و به مناطـق و سازمان های مربوطه ارجاع و پیگیری شده است.


نجفی تعداد تماس های متفرقه را نیز شامل ۹ هزار و ۴۹۲ تماس عنوان کرد.


وی از  تعداد هفت هزار و ۹۴۷ گزارش تماس به ثبت رسیده، پنج  هزار و سه تماس را متعلق به حوزه خدمات شهری دانست و عنوان کرد: دیگر تماس های به ثبت رسیده در سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج به ترتیب متعلق به سازمان فضای سبز و عمران و نوسازی بوده است.


نجفی ادامه داد: تعداد ۴۷۶ تماس نیز مربوط به دیگر سازمان های متعلق به شهرداری کرج بوده است.


سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج، مناطق برتر در اجرای عملیات محوله بر اساس گزارش های ثبت شده در سامانه را نیز عنوان کرد و گفت: مناطق ۱ و ۴ شهرداری کرج، طبق آمار و اطلاعات ثبت شده، حائز برترین رتبه های عملکردی در زمینه رفع مشکلات شهروندان بوده اند.


نجفی به بیان جزییات تماس های مرتبط با حوزه خدمات شهر پرداخت و خاطرنشان کرد: از میان پنج هزار و سه گزارش ثبتی در این بخش تعداد دو هزار و ۱۷ مورد مربوط به عدم حمل زباله و نظافت محل، یک هزار و ۱۷۳ مورد درخصوص ساخت و سازهای غیرمجاز ، یک هزار و ۸۲ مورد سد معابر عمومی و ۷۳۱ مورد نیز مربوط به سایر موارد خدمات شهری بوده است.


سرپرست مرکز سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری کرج یادآور شد: در مجموع عملکرد و پاسخگویی صحیح، مناطق ۵ ، ۷ ، ۴ و ۸  با احراز بیش از ۹۰ درصد از مجموع آمار خدمات شهری جزء برترین مناطق آماری بخش خدمات شهری محسوب می شوند.


وی بیان کرد: از مجموع گزارشات ثبتی مرکز سامانه ۱۳۷  در حوزه فضای سبز، تعداد ۴۹۷ مورد مربوط به این حوزه بوده که طی بــررسی های آماری صورت پذیرفته مناطق ۳-۸-۱۲-۷  با احراز بیش از ۹۰درصد از مجموع آمار برترین مناطق آماری حوزه فضای سبز می باشند.


این مسئول تصریح کرد: همچنین تعداد یک هزار و ۹۷۱ مورد مربوط به شکایات و درخواست های شهروندی در زمینه موارد و مسایل عمرانی است که در بررسی های آماری میانگین درصد انجام کار این حوزه در طول این دوره ، ۴۷/۳۶ % برآورد شده است.


نجفی مناطق برتر در این حوزه را ۱ و ۹ به ترتیب با احراز ۳۸/۷۸٪ و ۱۹/۶۹ % دانست و جزییات این گزارش را به شرح زیر ارائه داد:

Print Friendly, PDF & Email
امکان درج نظر مسدود شده است. از صفحۀ تماس با ما استفاده نمایید.
پربازدیدترین ها
اخبار شهرداریها
لمون پرس