جعبه ساز | www.boxmaker.ir
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۲
رسیدگی به شکایات مردمی توسط مدیر عامل سازمان میادین کرج
غلامرضا عسگری در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با بیان اینکه پیام های مردمی به صورت مستقیم در اختیار مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری ...
غلامرضا عسگری در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با بیان اینکه پیام های مردمی به صورت مستقیم در اختیار مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج قرار می گیرد، رسیدگی به شکایات مردمی را مهم ارزیابی کرد.


این مسئول با اشاره به بازدید های نامحسوس توسط مدیر عامل سازمان در بازار روزهای تحت پوشش سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج، عنوان کرد: همچنین مدیر عامل این سازمان به صورت مستقیم با شهروندان دیدار می کند.


وی با مهم ارزیابی کردن خدمات رسانی مستقیم به شهروندان، این مهم را یکی از اصلی ترین وظایف سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج دانست و افزود: ایجاد انگیزه و کارسنجی مناسب در فضای سازمان و بازارهای تحت پوشش به تحقق این مهم کمک می کند.


مدیر روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج، با تاکید بر اجرای شیوه های کاربردی برای خروج از فضای سنتی در بازارها و ارائه خدمات مناسب به شهروندان اجرای سیستم خود کنترلی و مردم کنترلی در میادین را به منظور تحقق این موضوع مثبت ارزیابی کرد.

Print Friendly, PDF & Email
امکان درج نظر مسدود شده است. از صفحۀ تماس با ما استفاده نمایید.
پربازدیدترین ها
اخبار شهرداریها
لمون پرس