جعبه ساز | www.boxmaker.ir
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
شهرداری مشهد : کیفیت خدمات اتوبوسرانی برای شهروندان در اولویت است/ رضایت ۸۵ درصدی مردم مشهد

معاون حمل و نقل عمومی شهرداری مشهد گفت: مردم به کیفیت خدمات در اتوبوسرانی اهمیت می دهند و ۸۵ درصد از شهروندان از خدمات این سازمان رضایت دارند.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش سایت خبری شهرداریها از مهر، هوشنگ خندان‌دل عصر دوشنبه در همایش تجلیل از اتوبوسرانان نمونه فاقد تصادف مشهد اظهار کرد: در حال حاضر میزان کیفیت خدمات برای شهروندان از کمیت بیشتر اهمیت دارد که احترام به مسافر و توجه به امنیت را شامل می شود.

معاون حمل و نقل عمومی شهرداری مشهد گفت: در گذشته برای شهروندان کمیت بیشتر از کیفیت در بخش اتوبوسرانی اهمیت داشت.

وی بیان کرد: حمل و نقل عمومی خط مقدم شهرداری‌ها محسوب می‌شود و بخشی است که اگر مشکلی در آن ایجاد شود تمام سطح شهر را تحت تاثیر قرارمی‌دهد.

وی گفت: اتوبوسرانی به عنوان یکی از بخش‌های مهم حمل‌ و نقل عمومی و هزینه‌بر است و در سال جاری ۱۸۰ میلیارد تومان در بخش اتوبوسرانی مشهد هزینه شده است.

وی افزود: این هزینه ها بیش از۴۰ میلیارد تومان از طریق کمک‌های دولتی و فروش بلیت و مابقی توسط شهرداری مشهد تامین شده است.

خندان دل یادآور شد: سال ۹۲ اتوبوسرانی مشهد ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان از آن توسط شهردای تامین خواهد شد.

وی گفت: سطح خدمات‌رسانی اتوبوسرانی مشهد افزایش می یابد و از جمله این خدمات اجرای سیستم کنترلی اتوبوس‌ است که با استفاده از آن در کنار اینکه می‌توان زمان ورود و خروج اتوبوس‌ها را بررسی کرد، سر فاصله زمانی مناسب نیز با مدیریت خطوط ایجاد می‌شود.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر به طور متوسط هر ۱۰دقیقه یک دستگاه اتوبوس به ایستگاه می‌رسد که این رقم سرفاصله زمانی دسترسی شهروندان را به ۵ دقیقه رسانده است.

خندان‌دل یادآور شد: در گذشته به طور میانگین تصادف هر دستگاه اتوبوس سه بار در سال بود اما این سرانه خوشبختانه در سال ۹۱ به کمتر از یک بار رسید.

Print Friendly, PDF & Email
امکان درج نظر مسدود شده است. از صفحۀ تماس با ما استفاده نمایید.
پربازدیدترین ها
اخبار شهرداریها
لمون پرس